Halmstad

Idag tog jag och Jack tåget till Halmstad för att shoppa och kolla runt lite, för vi hade nämligen aldrig varit inne i stan i Halmstad innan.
Vi blev väldigt positivt överraskade för alla affärer hade det dubbla sortimentet av vad de har här i Ängelholm så det var kul! :D
Jag hittade en lite större väska iallafall som jag ska ha till idrott och lite sånt, bara 399:- så det var den värd! ;D
Sen gick vi och åt på någon restaurang där och det blev filé Mignon med pommes och bearnaisås! Oförskämt gott var det haha ;)

Sen har vi såklart skrattat lika mycket som vanligt...och det kan jag säga att det är inte lite! xD




...Kommer kanske fler bilder senare! ;)

Nu ska jag se Eva Rydberg!
Ha en bra kväll Everyhopa!
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0