Göteborg!

Igår, ja då hade jag och Jack bestämt oss för att åka till Göteborg och shoppa lite på rean där!
..tyvärr så fanns det vissa hinder på vägen...som alltid när jag reser! ;P haha
Men hinderna kunde inte hindra oss från vårat kära Göteborg!
Men såhär gick det och då har jag tagit det Jack skrev, för han kan allt om tågen:

Resan upp blev inte riktigt som vi hade tänkt oss..
Skulle åkt 10.15 och varit framme 12.17.
Men nejdå tåget kom in vid 11, sen blev det inställt för det var växelfel i Båstad Norra!
Sen var det ett jävla liv med att få fram ersättningsbussar.. Skulle kommit en 11.30, första kom 12.15 -.- Men den blev ju proppfull -.-
Men sen fixa SJ en taxi åt oss och några fler.. Trots att vi inte åkte med SJs tåg :P

Så nu har jag även åkt Taxi till Göteborg, det är det nog inte många som har gjort! ^^

Men taxin tog dock 2 och en halv timme upp, så var inte framme förens halv tre och då hade vi en och en halv timme kvar att shoppa på! Och vi hann det rätt så bra måste jag säga för det blev :

En finfin klocka...


...En klocka till och en hat! ;D


Sen köpte jag även lite block och pennor till skolstarten.

Sen gick vi runt på avenyn och letade efter ett matställe men till slut kom vi tillbaka till varuhuset och där valde vi ett rätt okej ställe men maten var väl sådär..
Sen satt vi på centralen ett tag och glodde på folk...rätt kul faktiskt haha XD och sen åkte vi tåget hem, och tro mig eller ej men allt gick felfritt på hela hemmvägen och vi var till och med hemma för tidigt. ;)



Det var min händelserika gårdag haha!

Ha det Wunderbart Everyhopa!
/ Tim Lindström


Kommentarer
Postat av: ebba ;)

ersättningsbussar i skåne har de vatt ont om den senaste veckan ;) dom kmr åter på söndag har jag hört!

Tänkte bara tillägga att du måste dock ha en proffsigare profilbild på dig blogg tim!

2011-01-07 @ 15:10:09
Postat av: grütan

en liten fråga som poppade upp i huvet.... kan du verkligen använda hatt i detta vintervädret? Helt ärligt? Och sen tror jag nog inte du e den ENDA som åkt taxi heller;) haha

2011-01-07 @ 22:55:28
URL: http://lindabeatric.blogg.se/
Postat av: jenny

dagens snygging är dragen :D haha sent men men ;D

2011-01-08 @ 14:13:56
URL: http://laholmshetaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0