Espresso House x2

Halli Hallå!



Idag var/är det sista dagen på lovet!... inte okej om du frågar mig!
Men jag åkte iallafall ner till stan och där tog jag och Jack en frukost på Espresso House bestående av scones med cremy cheese och en stor latte! Gottgott! Och kul har vi som alltid haha

Sen efter ett tag kom Michelle dit! :D Var kul att se henne! :D
Sen gick vi lite runder i stan och träffade på massa gamla bekanta...jag har kommit på att jag nog är en rätt så välkänd profil i Ängelholm för jag går och säger hej hela tiden känns det som! ;)

Sen stack jack till gymmet och jag och Michelle stannade i stan och återvände faktiskt till EH för Michelle skulle ha en latte men jag höll mig till vatten! :)
Sen promenerade vi upp till stationen och så blev det bussen hem, och därefter gick jag ut med hunden ett tag och sen blev det Tv.
Förresten hoppas att ni såg de nya avsnitten av Det Okända som började idag på Tv4+ 20,00 , det var asbra! :D

Men nu ska jag som sagt lägga mig snart för imorgon är det som sagt skolan igen och det börjar med en lektion i Historia och sen en håla på 2 timmar!

Ha en Wunderbar night Everyhopa! ;)
/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0