Can I steal a little love?

Som jag sa i morse! Det blev frysmat! Mycket, mycket, mycket, mycket, mycket frysmat!!!
Jag och Teffie fick göra Pannbiff med lök, klyftpotatis och skysås!
Kan ju säga att hacka lök är rätt tråkigt i längden....bara så ni vet!


fick bli en gammal bild på frysmaten med Michelle! ;)  http://michmorin.blogg.se/

Efter den långa dagen så tog jag bussen till stan och sen gick jag upp till mamma på hennes arbete!
Det snöade hela vägen!!......-_-
Väl på mammas arbete fick jag reda på att de skulle ha Qi gong! Så jag provade faktistk på det haha!
Det var lite speciellt men rätt häftigt också, man utelämnar verkligen all stress och tar in massa energi!
Tycker ni kan prova det någon gång iallafall om ni får chansen!


Men nu ska jag se på Halv åtta hos mig!
Ha en bra kväll Everyhopa!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0