Valhall till jorden..kom!



Valhall...anropar..allmänheten...,Valhall...anropar..allmänheten..., kom!

Här sitter jag ute i vildmarken..ja där skolan ligger alltså och jag är trött som en björn som ska gå i ide eller nått!!
Här finns inget att göra och man har ingen teckning på mobilen så man är helt avskärmad från verkligheten där ute.

Snart kommer väl någon in och ropar att de har uppfunnit hjulet, eller nått! :O
 
Flinstone, mr flintstone..lalalalalalala...hade varit perfekt i våra högtalare alltså ^^ xD

Men nu ska jag väl sluta klaga och föröka suga i mig energi ifrån något litet hörn i ett fönster där det sipprar in luft i denna luftförglömda byggnad!!

Ha det lövly!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0