Tisdag 22/2 -11

Idag har jag inte gjort mycket alls! Det har bara varit en så kallad slappe dag!
Men däremot har jag ritat lite till! hehe


Det är jag och min lilla systerdotter/ guddotter Maja! :D

Vi åkte dessutom ut och besäkte dem idag!
Hon hade lite feber, men hon var sällskaplig och snacksam ändå! hehe
Hon lär sig så otroligt fort! Hon svarar så sött med ett ja och ett nick nu! :D
Plus att hon äter själv nu mera! :D
Hon är så duktig så!



Det är vad min tisdag den 22 februari 2011 har bestått av!
Imorgon ska jag iväg och besöka min praktikplats Klitterhus, och efter det ska jag in till stan och lämna in min ring på gravering och lite förminskning! :)

Ha en Wunderbar kväll och natt, Everyhopa!
/



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0