Time to say goodbye!



Idag var jag som jag nämde innan på begravning!
Det var Helge Axelsson som vi plockade potatis hos i tre somrar som har gott bort!
Han var en häligt människa! En trevlig människa! Redig människa! och framgör allt snäll och skämtsam!

Begravningen var oerhört fin och det varmycket folk som var med!
Och efteråt var vi inbjudna till församlinghemmet och där fick vi jätte god mat och tårta med kaffe! :)
Jag hade även skrivit ett tal! men jag ville inte själv läsa upp det så prästen gjorde det, och det tog fram några tårar hos de flesta kan jag lova!

Det var oerhört skönt att få medverka på begravningen och få ta ett sista farväl av Helge!
Vila i frid, Helge! och tack för alla fina somrar och alla päror som vi jämt fick med oss! :)




och såhär såg jag ut!...med rock!..


..och utan rock! :)


/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0