The Haunted House

Så nu är jag klar med mitt pluggande! både Powerpointen och blanketten är ifylld och sen har jag planerat massa för onsdag och lite annat!

Jag har även hunnit med att se en film. The haunted house med Eddie Murphy! Rätt komisk faktiskt, mycket humor i den filmen haha! Handlar om en mäklare som sätter jobbet framför allt, och då slutar det med att hela hans familj dras in ett äventyr bland förbannelser och dead people! haha
Den har en väldigt bra story och är rätt spännande genom hela filmen. Passar hela familjen!
Det är Disney som har gjort filmen!



Förresten nu glömmer väl inte frågestunden :O?? har inte sett några frågor än!!
Nu får ni allt fråga nått! Något måste ni väl undra över? ;)

Ha en bra kväll!
/

Kommentarer
Postat av: moa hedman

http://moahedmans.blogg.se/2011/february/entry-111980499.html#comment



Frågestund på bloggen nu, fråga någonting!

2011-02-07 @ 17:02:27
URL: http://moahedmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0