Svar på era frågor!

Så nu hade jag tänkt att jag skulle besvara era frågor som ni har ställt till mig! :D

Hur länge har du lyssnat på Zarah Leander?
Ja, jag har nog lyssnat på Zarah nu i 2-3 år!
Jag fastnade så otroligt för hennes röst och personlighet, och då var jag fångad! Och i de fängelsebojorna sitter jag gärna livet ut!
Nästan som kärlek!

Är du singel? Och varför?
Ja det är jag!
Det är helt enkelt så att jag inte har hittat den rätta än, och jag är helt emot förhållande för att det bara ska så vara! Nä jag har inte jätte bråttom med förhållande, man kan ha kul ändå! ;) tro mig ^^

Guide till ditt hår?
Den där frågan blev jag mycket glad över! :D
Håret är mitt allt haha..är inte det bra är inget bra!
Men dessvärre så tänker jag inte lägga ut en guide till hur man gör! Det är min lilla hemlighet! ;)

Är du duktig i skolan?
Ja, det måste jag väl ändå säga! jag har blivit mycket, mycket bättre för varje år som har gått iallafall, så det går ju åtminstone på rätt håll! ;)
Jag gör så gott jag kan! :D

Vill du bli kock?
Nja, måste jag väl säga! Jag gillar att laga mat till finare tillställningar och få ta den tid jag behöver!
Men jag tror inte jag vill jobba som det! Då trivs jag bättre med att servera!

Vad har du för avgångsbetyg i grundskolan?
Ja det var en bra fråga haha!
Kommer inte ihåg riktigt men jag hade iallafall MVG i Hemkunskap, och sen hade jag nog VG i de flesta ämnena förutom i Matte, kemi och fysik där jag hade G tror jag! :)

Bästa & Värsta ämnet?
Hmm...
Förut tyckte jag bäst om bild för jag är en rätt estetisk och konstnärlig typ!
Men nu på Gymnasiet gillade jag Svenska A bäst där jag även fick MVG!
Och Matte är och förblir det jag hatar mest...på grund av mina dåliga kunskaper i ämnet!

Favoritplagg & favorithatt?
Min favorit hatt är en ljus sommarhatt i halm som ser ut såhär!


Och mitt favoritplagg..hmm!
Jag har en oerhört stor garderob..fast ibland tycker jag ändå inte att jag har något på mig! Men jag har ju köpt allt själv och har oerhört svårt att välja ett favoritplagg! Älskar alla mina kläder!
Fast där finns en vit och svart skjorta som jag använder ofta! Den är en klar favorit! ;)

Vad vill du bli, när du har slutat skolan?
Jadu haha! Säg det...
En sak ska jag iallafall bli, och det är att bli en igenkänd person!
Hur vet jag inte riktigt än, men det kommer säkert!
Gillar att sjunga så vem vet! ;)

Kan du inte göra en videoblogg?
Tyvärr har jag ingen webcam! men visst skulle jagg kunna göra det på något annat sett, men det är inte riktigt min grej tyvärr!
Men man ska ju aldrig säga aldrig! ;)


Så det var alla de frågorna ni undrade över!
Hoppas ni tyckte om svaren?! :)
Och är det något mer så bara fråga!

Kul att ni kommenterade!
Ha det Wunderbart Everyhopa!
/

 



 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du hade en frågestund :)

2011-02-08 @ 15:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0