Öresund runt



Igår så fick jag följa med mamma och mina systerdöttrar till först, Helsingborg- Helsingör- Köpenhamn- Malmö.
Det var så att vi åkte till Köpenhamn och där besökte vi ett roligt ställe! ;)
Fråga mig inte vad det hette för det har jag redan glömt haha, men vi fick iallafall många goa skratt!

Sen fortsatte vi över till Malmö där vi åt på retaurang....(blir alltid lika besviken på servicen och maten ute)...
Och sen kollade vi runt lite i affärer och jag hittade en bok om Titanic, som jag har forskat massor om när jag var mindre! :D

Senare tog vi tåget hem och tog myskväll här hemma med massa godis och komiska filmer på tv!
En helbra dag alltså! ;)

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0