Min dag, torsdagen den 3 februari

Min dag idag har bestått av Alkoholhantering, Svenska med en film som ska likna en pjäs av W. Shakespear. Sen Samhällskunskap....blev typ en sovstund haha! Och till sist blev det matkultur där vi fick sitta i en och en halv timme och vänta på maten! Men när den väl kom var den riktigt god!
Vi bleb bjudna på får i kål, och typ amerikanska plättar fast från Norge haha! As gott! :D

På bussen hem klockan fyra var jag så trött så jag höll på att somna...
Men nu sitter jag och tittar på Sveriges Värsta Bilförare....det finns många farliga människor på vägarna må jag säga!

Men nu ska jag plugga lite idrottsteori inför morgondagen! ;)

Ha en Wunderbar afton Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0