Lördagen den 12 februari, 2011

Lördagen den 12 februari, 2011
Solen står högt på himlen, inte ett moln syns till och fåglarna kvittrar!
Temperaturen ligger på -3 grader, men det är vindstilla.

Ja mina vänner! En helt fantastikt fin dag alltså!
Igår var jag ju som sagt och såg den nya Åsa-Nisse filmen, och jag tyckte den var helt OK!
Hade John Elfström som spelade orginalet Åsa-Nisse levt så hade han nog tyckt den var helt i hans smak och tycke!
Den hade många spexiga stunder och härliga skratt! ;)




Sen idag tog jag faktiskt sovmorgon fram till kl. 11,00! Det var oerhört skönt!
Sen har jag sett på gamla filmer med Åsa-Nisse haha!
Var även ute med hunden i det underbara vädret!
Och nu har jag fastnat framför ännu en film av Åsa-Nisse haha! Underbar komik!

Ha en Underbar och solig dag mina vänner!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0