I forgot

Ja jag vet!....jag glömde blogga igår!..
Det var inte alls meningen men jag var oerhört trött efter gårdagens arbete i köket, och glömde helt enkelt av det!
Men nu är jag här igen! WOHOO haha ;)
Så nu ska ni få lite bilder från gårdagen hade jag tänkt!

Min ena rätt!: Saltstekt rostbiff med en sallad på örtmarinerade rödbetor och parmesanost.


Ludde!..eller, syster Jönsson! ;)


Min andra rätt: Musslor med chili och lime.




Visst ser det smarrigt ut? ^^
Men sen slutade det med att jag skulle nalla en liten bulle..och ja...Gud straffar vissa direkt! Så jag skar mig haha!
Men men efter många om och men slutade det att blöda! haha

Vill någon av er ha recepten på dessa rätter så lägger jag gärna upp dem! bara skriv i såfall! :)

/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0