Han med håret!!

hahaaha..ja som ni ser utav rubriken, så är jag: Han med håret!

Min mamma hade pratat med en person idag, och han hade sagt att där han gick på skola, där fanns en kille som hade sånt stort, svart, ja fräckt hår...fattar inte hur han får det så :O!! Och han är alltid lika fint klädd.. Så hade han sagt haha
Han hade tydligen sett likheter mellan mig och min mor, och mamma hade sagt att jag också gick på hans skola!
Det var då han hade svarat, är det han med håret?

Sen hade hans kompis också kommit och då hade han sagt: Du vet väl också vem han med håret är??
Jaja, det vet väl alla som går där ute! han känner ju alla! ;) haha

Rätt fräckt om jag får säga det själv ^^ ;D




Så man är väl mer känd än vad man kanske tror haha!!
Aja tyckte det var en otroligt häftig grej iallafall!



hahahahah....haha...han med håret..haha! ;) ja man blir nästan generad ^^ haha

Ha en Wunderbart skön afton nu mina vänner!
/

 


Kommentarer
Postat av: Petra

känn dej populär med håret ;)

2011-02-23 @ 22:30:01
URL: http://lifeofpetraah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Nu har du ju blivit berömd ;) Nu ska du bara komma på hur du ska tjänna pengar på det ^^

2011-02-24 @ 19:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0