Fråga 07

Dag 07 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför

Ja har inte hunnit uppdatera på grund av att jag varit på fester nu i två dagar! :D
har varit jätte kul! men det tar på krafterna ;)

Men nu till frågan!
Ja hade hon levt så hade jag lätt bytt liv med Zarah Leander en dag!
Bara för att se hur hennes syn var på allt och hur hennes privata liv såg ut!
Hade varit en fantasktisk upplevelse!
Jag hade ju helt klart bokat in ett uppträdande då med så jag hade fått känna på lite kändisskap och hyllningar!  :D
Det hade jag tyckt varit Wunderbart!

Men ska jag ta någon som lever idag, så hade jag nog tagit kungen faktiskt!
Vore rätt fräckt att se hur allt går till egentligen! Tror inte de har det så lätt nämligen som många påstår!



/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0