Fråga 04

Dag 04 - Låtar du lyssnar på vid olika humör

Ja jag tänkte att det är ju ingen idé att skriva en massa här utan jag radar upp dem bara! :)

 

Om jag är lite deppig och så, då lyssnar jag ofta på dessa!








Är jag glad! då blir det dessa! ;)







...ett av Zarah pampigaste framträdande om ni frågar mig! ^^


detta är inte marlene´s bästa tolkning av denna låten, men hittade klippet nu och tyckte det var bra på något vis så det fick bli detta! ;)




Så nu orkar jag faktiskt inte lägga upp fler! utan det får räcka!
Men nu kan ni höra lite av vad jag lyssnar på vid olika humör! ;)

Ha en bra kväll Everyhopa! Nu ska jag se på Halv åtta hos mig!
Hade haj!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0