Fråga 01

Dag 01 - En nytagen bild på dig & en kort presentation



Tim G Lindström
Född den 28 mars 1993, och fyller därmed 18 år snart! :D
Bor med min mor i Ängelholm! Vi har även en hund som heter Tindra.
Jag har en far som heter Tomas, en syster Malin 36 och en bror Martin 34.
Vi är bara halvsyskon, så det är därför ålderna skiljer sig något! Jag är ett så kallat slangbarn haha! ;)

Går just nu på Valhall College på Hotell & Restaurang programmet, och det jag mest vill utbild mig inom är servitör!
På fritiden älskar jag att lyssna på musik, och sjunga! Vara med vänner. Festa. Äta. Rita. Handla, ja kläder då alltså! ;)

Det där är nog den minsta presentationen jag kan åstadkomma för er!
Hoppas ni fick reda på någon detalj ni inte visste! haha

/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0