Ett glas vitt!

Idag var det såklar skola till att börja med! Ellie och jag åkte tidigt för att gå på historia!
Men när vi hade suttit i en kvart och väntat på läraren så fick vi reda på att historian blev inställd på grund av att läraren från lund satt på ett tåg som var försenat!..så där rök den sovmorgonen...

Efter det hade vi iallafall idrott och där hade vi gym så jag fick göra en massa sit-ups, ryggböj, rodd, träna bröstmusklerna, hantlar och ja lite allt möjligt kul! :D skönt var det iallafall! blir nog 100 sit-ups sen igen innan jag duschar tror jag ;)

I eftermiddags åkte jag och mamma ut till Vejbystrand för att hälsa på syrran, Tomas och lille Maja! :D
Det var lika trevligt och kul som vanligt! Maja är en sån undebar unge så det finns inte haha!
Snacka om charmtroll ;D..och gissa vem som är gudfader till henne...^^...jo jag ofc! :D haha



HAHA hon skulle vissa hur hon kunde hoppa från kylskåpet när pappa tog emot! ;D så sött haha!

Men nu ska jag fortsätta min kväll med Tv tittande och lite vitt vin och gott tilltugg!
Ha en Wunderbar kväll Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0