En reaktion

Asså jag tänker så här!
Jag är så jäkla trött på alla som klagar över att de inte har ett förhållande, för att alla andra har det!
Sen skaffar de ett nöd förhållande för att de tror de ska må bättre av det!
Sen klagar de över att de bråkar eller att deras respektive tittar åt andra!
Är så sjukt trött på att det finns något slags förhållandes noja i detta landet!

Jag själv är en person som inte haft så många förhållande men däremot har jag först och främst lärt mig att älska mig själv och vara nöjd med min egen person!
Det tror jag många skulle behöva mer än sina så kallade "förhållanden" som ändå bara blir besvikelser på besvikelser och tillslut är man nere i ett träsk där det inte är kul längre!
Jag tror att finns det något band mellan två individer så dras man ihopa vare sig man vill eller inte! Det bara blir så om intresset finns :)

Att gå och planera och leta tror jag inte hjälper alls! tror kärleken finns där man minst anar det! I kassan på Ica, eller kanske bredvid den personen som det bara finns plats på, på bussen! ;)

Så mitt råd är! Älska dig själv, så blir det lättare att älska någon annan och att ta emot kärlek!
Och framför allt respektera varandra, och låt varandra leva sina egna liv ändå med sina vänner och hobbys! Det tror jag är viktigt! Att man litar på varandra!
Och i sann kärlek finns inte tristessen, jag lovar! :)
Och alla är vi bra på olika saker! man kan inte kunna allt! Kvinnan kan sitt och mannen kan sitt! därför behöver vi varandra! :)

Det var bara min lilla reaktion (A) hehe! håll med mig eller inte! men så tycker jag! :D

Ha det bra Everyhopa! ;)
/

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller helt med dig Tim! :) Fast jag klagar även om jag skiter i att leta efter någon! ;) Keep on! <3

2011-02-04 @ 20:32:36
URL: http://sarawithq.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0