En lugn dag- alla hjärtans dag


Det är absolut inte jag på bilden!...Det är den nya i klassen,...eh.. Karate-Conrad.

Idag har jag haft en otroligt lugn dag!
Vi började med att göra lite frysmat som vi alltid gör på måndagar.
Sen städade vi lite och åt lite mat från skolmatsalen...avskyvärt!!

Efter det preppade (förberedde) jag en av mina såser, som jag ska ha på onsdag då jag står på fiskspisen.
Sen har vi bara tagit det luuuugnt, druckit kaffe och käkat kärleksmums.
Såhär höll vi på fram till klockan fem, då jag tog bussen hem!

Vi var tvugna att vara där så längre på grund av att det var öppen skola, så att niorna som ska välja program kan komma och titta och fråga massa! Det kom en skolklass...inte mer! haha HELT ONÖDIGT ALLTSÅ 

Vi hade även gjort drygt 300-400 kärleksmums som alla på Valhall fick smaka av efter deras lunch i matsalen!

Så har min dag sett ut!

Nu ska jag se vad fråga 2 av 28 bjuder på, så ni får snart ett nytt inlägg! ;)
Ha det bra sålänge EVeryhopa!
/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0