En dag full med godsaker och impulser

Igår var jag ju då som sagt i Danmark och införskaffade en del godsaker! ;)
Jag stack dit med tobbe direkt efter att vi hade åkt skrillor i ishallen!
Det goda slutade på en räkning av 650 kr iallafall....tur det inte händer varje helg! haha

Sen igårkväll blev det en implusresa till Båstad, till Michelle för en liten filmkväll med henne och Alex!
Vi åt äggtoddy som Mich blandade ihop snabbt, vi drack lite vin och jag blandade till en drink bestående av champagne och creme de cassis!
Det var riktigt gott!!
Och trevligt hade vi också! Så tack så jätte mycket för den kvällen Mich & Alex! :D

Tyvärr tog jag inga bilder så ni får använda era inre sinnen istället! ;)

Ha en Wunderbar dag Everyhopa!
/


Kommentarer
Postat av: Jennie Maaninka

Med andra ord en Kir Royal ;)

2011-02-19 @ 14:30:07
Postat av: Tim

Sv. Jaaa! så hette den! :D haha kom inte på det innan! :P

Det är en riktigt fin drink! :)

2011-02-19 @ 14:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0