Åhhh, dessa är fett goda!!

Hejsvejs i Lingonskogen bland blåbären!
Hur har ni det Everyhopa?
Själv mår jag alldeles utmärkt! Det känns som allt är på topp för tillfället ;D

Mina dag har bestått av Historia med Ellie! :D Alltid lika kul haha
Läraren läzzzzpar och säger likzzzzzom typ 10 gånger i varje mening haha + att han pratar lite halvt feminint!
Och elak som jag är kan jag inte hålla mig för skratt haha!

Men sen gick jag upp till köket för att förbereda Wienerschnitzel med österrikiskpotatisallad, och sen några österrikiska pannkakor!
Till min hjälp hade jag Ellie & Petra! De är så snälla! :D

Sen var det svenska= film

Och sen tillbaka till köket! Och efter det äta maten och redovisning till det! Gick bra tycker jag!

Efter skolan följde jag och Mich, med Jennie till Willys och storhandlade! BOKSTAVLIGT TALAT!! haha
När vi sen åkte hem hände det en liten sak!
Jennie råkade baka in i en annan bil (A) haha!
Hon fick panik och rusade ut och jag satt kvar med hennes energidricka och asgarvade!! haha xD
Men det hände typ inget så det var ju tur! :)

ojoj vad mycker text det blev.. :O
jaja läs det ni orkar! ;)

jo en sak till bara!! Ni vet de Nutrillet produkterna? Dietsaker!
HAHAA... Michelle gick fram till dem och sa: Åhhh, dessa är fett goda!!
HAHAHA snacka om att jag garvade!! haha

Nä nu slutar jag!
/

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha ibland kan jag komma på roliga saker;)

2011-02-13 @ 12:03:11
URL: http://michmorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0