110205

Lördag idag! :D....ifall någon har råkat missa det!
Det  började iallafall med en underbar sovmorgon till halv elva!
Sen gjorde jag vid mig och sen stack jag och mamma till fynd huset! :D
Jag bara älskar sånt med gamla saker! skulle kunna köpa hur mkt somhelst!

Men jag hittade en kvinna....dock som en liten staty! haha ;D
En lampa!
Några gamla grammofonskivor till prydnad.
Och två borstar i silver.

Sen storstädade jag rummet, i varända hörn! Så nu skiner allt! :D Underbart!
Täbkte att jag har nog inte delat med mig bilder av mitt rum?!
Men jag trivs riktigt bra i mitt rum som jag faktiskt själv designat helt och hållet efter tycke, smak och plånbok!






Lite närbilder på inköpen!

Min lampa och min kvinna! ;) haha


Mina borstar! ;)


Två utav skivorna..


...den tredje skivan mellan min hunds tavla och Titanic! ;)

Det var nog allt tror jag! Som sagt jag trivs!

Men nu ska jag se om det händer något kul!
Ha det så bra!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0