Ledig Ledig Ledig

Ja, idag är jag LEDIG!!
Så otroligt skönt!
Man går upp när man vill, man äter när man är hungrig, man kan lyssna på musik och se på tv hur mö som helst!
Och man kan även sjunga.. (A) haha

Och allt det där är väl vad mina ansträngningar har bestått av denna dag!
Eller nä, jag gjorde faktistk 100 sit-ups direkt på morgonen. Blev rätt förvånad att jag kunde göra alla så på raken när det ända var typ 2 veckor sen....inte bra! Måste göra det ännu mer nu igen!
Snart beachen 2011 ju ^^ haha

Sen har man ju blivit 18 år också! och det betyder massa bankpapper och försäkringspapper hit och dit!
Så imorgon blir det nog ett bankbesök för min del, och sen försöka kräva pengar av försäkringskassan, som de försöker smita med!!!

Sen har jag en ny teckning som jag ritat på Zarah Leander ^^



Och det tror jag var allt för stunden, från mig till er!
Men ha en fortsatt bra kväll Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0