FEEEST

Igår var en låång dag!
Först åkte jag och Tobbe till väla för att handla lite!
Det slutade i att jag ägde en kostym mer och var 3000 svenska kronor fattigare!
Men fan vad snygg den är! :D

Sen stack vi iallafall hem till mig och såg tv och lite sånt och drack kaffegök haha XD
Och självklart skulle monsieur Larsson fotografera under tiden jag gjorde vid mig haha







Och efter 2 timmarstid och lagom i hatten så tog vi oss ner till stationen där vi mötte Linnea!
After that tog vi tåget mot Wunderbara Båstad för att fira Michelle's 18 års dag! :D
Festen var jätte trevlig...men ett tips! Ta aldrig den sista.. haha

Men lever gör jag än, och kommer göra länge till och det bevisade jag genom att klockan 08,30 gå upp ur min varma och sköna 1,20m säng, bakfull och yr men med siktet inställt på Klitterhus!
Det har nämligen varit min sista praktikdag där idag! Det gick bra tycker jag och det har varit en oerhört lärorik tid dessa 4 veckorna!

Så, sådär ser mitt liv ut just nu! ;)
Och ikväll såg jag att det skulle vara något program på tv med Robert Gustavsson ,så det ska Herr. Lindström se! :D

Ha en fortsatt Wunderbar afton Everyhopa!
/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0