Wunderland!

Hello Everyhopa!
Här har ni mig igen ;)...jag hoppas faktiskt att ni har saknat mig haha!
Idag har det varit oerhört kallt hela dagen...haha det får mig att tänka på en rolig sak!! Vet ni vad hästen sa som kom ut från kylrummet?...BRRRRRR.
HAHAHHHAHAHAHA, Iam back on track!
era efterlängtade skämt från mig till er är tillbaka ;)

Idag hade vi även prov i naturkskap! Jag tror att det gick rätt bra faktiskt, åtminstone kändes det så :)
Sen hade vi vanliga lektioner som var lite halvtråkiga...och sen pratade jag med en väldigt fin person! Du betyder oerhört mycket, jag hoppas verkligen du aldrig tvivlar på att jag tycker det! :)<3

Sen har jag sett lite på tv ikväll HAHA det var ett program där två fruar skulle byta hem och det var värsta överklass kvinnan mot trollskogens drottning haha! HERREGUD säger jag bara det blev kaos haha..snacka om lätt att roa idioter som mig som vill glo på den skiten haha..en som använder peruker om håret är dåligt och fyller ut läpparna en gång i månaden mot en som bor i en stuga i skogen och har hår under armarna och delar badvatten med hela familjen! :S haha snacka om dirty underhållning! HAHA

aja ni får väl se reprisen om ni var så duktiga och pluggade istället för att se på det! ;)

Sen måste jag bertätta att jag fick en väldigt fin kommentar idag och det var från en tjej som ville att jag skulle rita av henne, och gentleman som jag är så valde jag ut en bild från hennes blogg och här har ni resultatet!:)
jag är rätt stolt faktiskt!



Orginalet hittat ni här på hennes blogg http://finest.se/tanyatemiz , som jag tycker ni ska besöka genast! ;)

Gå i frid alla! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Elin

Snyggt! Likt var det också:-)

2010-10-01 @ 10:57:57
URL: http://eanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0