When my blue moon turns to gold

Kommer precis ifrån min bror.
Vi var och lämnade Saga där
och så passade vi på att titta
på hur uterummet blev + att
vi ville spana in de nya möblerna
som dom hade köpt!
Det blev riktigt bra! fint som snus!
Annars har jag bara varit uppe på
Maxi en runda idag...herregud
med folk!! Jag blev helt slutkörd
med alla vagnar,ungar,och bönder
i trätofflor som skulle fram överallt!
+ att när vi skulle betala, så har vi
ju sån scanner man använder så
kom vi i en sån kontroll, så det var
bara att packa upp allt igen och
se glad ut! haha
Sen har jag faktiskt PLUGGAT!
KRYSS I TAKET!!
Jag var tvungen att ta reda på
massa traditioner och saker
omkring julbord så nu har jag
skrivit 5 sidor för hand om det som
sen ska in på en power point! dödskul!
Men nu lyssnar jag lite på Elvis och ser
på filmen Norbit på femman haha så
jäkla kul den filmen HAHA

ha en lovely evening alla! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0