The pig and the waiter!

Jag är inte död!
jag skyller faktiskt på skolan och en massa plugg på att jag inte har kunnat uppdatera!
Men igår så var jag som vanligt i skolan och efter det så stack jag och Linnea till stan för att träffa två goa människor vid namn Fransson & Grüter!
Vi satt först någon minut hos dom men sen var vi så hungriga så vi gick till Grafiti och köpte oss varsin stor baguett!...underbart god!
Sen gick vi tillbaka till Espresso  House där dom satt och där blev vi klar bland allt deras "pluggande" haha, vi skulle också ha pluggat men det blev inte av haha.
Sen gick Linnea hem men jag stannade kvar ett tag hos dem andra!

Sen var det direkt hem och plugga på styckningdetaljer av Gris!....intressantare ämne får man leta efter...
Jaja han hade förhör på det idag läraren iallafall och det kändes bra så jag klarade det nog!


Och idag så var det första dagen i serveringen! Jag hade panik kan jag säga! och matsalen var mer än fullsatt!
Jag fick tre bord: 2 borde med 4 personer på varje och ett med två personer!
Ni anar inte...Det gick skit bra! haha trodde jag aldrig, jag klarade det galant! Så himla gött!

Sen nu ikväll så har jag suttit lite barnvakt åt mina brorsbarn, gick bra dom var så skötsamma så!
Vi åt några mackor ooch tittade på tv!
Sen nu ikväll fick jag plugga lite ytterligare på några engelska glosor!


Så nu har ni fått uppdaterat om vad som har hänt i mit liv under 30-40 timmar kanske haha!

Lev Wunderbarrrt! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0