Underbara Nostalgi!

Här kommer lite nostalgitrippar från det jag har upplevt under min barndom! :)

Underbara,  Albert & Herbert! :)



Lite till Albert & Herbert hehe, men såhär kan det gå till för er som ska bli bartänder!..om en skrothandlare kommer på besök alltså! haha



Ika i rutan! haha ush vad jag var rädd för henne kommer jag ihåg haha



Detta kallar jag BARNPROGRAM! Björnes Magasin :D...åh så bra det var hehe



Pip-Larsson!...nu börjar man känna sig gammal nästan HAHA



Den första julkalendern jag minns, Jul i Kapernaum -95 :)


Så nu får det räcka med nostalgi innan vi dras tillbaka til den tiden haha! men hoppas någon kan tycka det är lite kul iallafall :)

Ha de bra alla! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0