Tjabba tjena, Hallå!

PuuuuH, nu är jag trött som F.A.N,  kan bero på att jag hade en jädrigt stressig dag i restaurangen!
Jag blev helt slutkörd haha tur jag hade Jennie och Thelise som så vänligt hjälpte mg (A)! Tack!
Jag var på kött, så jag fivk göra mandelkyckling med couscous och Biff Stroganoff på oxfilé med ris och frästa grönsaker!

Sen idag så har jag gjort verkligen INGENTING! helt underbart haha, jag har bara suttit här i stolen och jäst haha, eller nja jag har duschat och fixat frillan också, som idag fick en helt annan våg där fram haha men det får väl gå bra haha!
Imorgon är det förresten skolfoto också! brukar vara rätt kul ändå fast man inte blir bra på kort så haha!
Men en annan som blir bra på bild det är min hund Tindra så här kommer det en nytagen bild på henne!



Nu ska jag se på den nya serien Varuhuset, med alla komiker haha!
Ha en fortsatt trevlig afton alla!

/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken söt vovve :D

2010-09-23 @ 00:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0