That´s Life

Då är torsdagen snart över och imorgon är det fredag igen!! Är det bara jag som tycker dagarna går oerhöööört fort? Jag hinner knappt med själv känns det som haha
Men idag hade vi bara två lektioner, engelska och svenska och däremellan skolfoto! haha fotografen var jätte trevlig så vi fick ta ett enskiltfoto plus ett foto med en kompis också :D så jag och tobbe tog ett foto tillsammans sen tog jag ett enskilt också!
Sem tog man bussen till stan och sen cyklade man därifrån så man var hemma vid kvart i tre ungefär och det var riktigt skönt att för en gång skull vara hemma rätt så tidigt :)
Sen har man varit så pass nyttig så man har krängt chokladpudding och digestive och som grädde på toppen läsk! haha aja jag får väl cykla fort imorgon hahah

Förresten jag kom på ett annat skämt jag sa igår när jag var i köket HAHA : Jag stod och diskade och var precis klar med en kniv, och så stod Petra och och torkade så jag gick fram till henne och sa här har jag mer till dig petra, och hon bara jaha och då svarade jag : KNIVIGT LÄGE! HAHAH...torrt jag vet haha men tajmingen var super HAHAHXD hahah, ibland är man för bra alltså haha

Men några som är riktigt bra det är ni läsare! :D, jag har fått så många fler besökare nu i dagarna och det är jätte kul att se! Kul att ni har hittat hit! Och jag hoppas att ni kommer tillbaka! :)
Och kommentera gärna så besöker jag er blogg och ni lär få ett svar hehe

Det var allt!
Haj Svajs! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0