sleep gott everyhopa!

Jaha då var denna kvällen slut och man har hunnit med att se på tv, massa data, ha ångest för plugget, duscha, bråka med håret och skoja med hunden! Det ni!! haha snart Guiness alltså ^^
Men nu är jag iallafall trött i både huvud och rygg och har en konstig känsla som typ migrän i knäna... :S haha låter skumt men SANT! haha aja det löser sig som kärringen sa som sket i badkaret! ;)

Nu ska jag iallafall snart lägga mig i min 120 säng med täcke av satin..inte illa va? haha men som sagt man får vad man betalar för, och huvudreglen : FINT SKA DET VA!
Fast jag får väl sitta upp och sova så att inte håret blir förstört!! för all den tiden jag la ner nu den vill jag verkligen inte upprepa imorgon bitti för har dagen inte varit dålig innan så blir den, tro mig!

Nä nu ska jag sluta skriva haha,man får ju inte bli för långrandig såhär på kvällskvisten!

Söv så gött all my dear friends och alla nya som hittar hit!
Ett kort och koncist, Godnatt! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0