Sjuuuk

Jaha då har man fått en jädra förkylning, så rösten är hemsk och hes och näsan är täppt och man är allmänt seg i kroppen!...och på grund av detta så missade jag en dag i serveringen på skolan!! det är kasst, jag menar är man inte där kan man inte heller lära sig ju! jaja tur man inte är sjuk ofta.

Sen måste jag klaga lite också! Varför är det aldrig något bra på Tv när man väl blir sjuk och tvingas titta på apparaten?? kan någon förklara det för mig? jag vill varken se gamla amerikanska b-serier eller hur man får magrutor utan att träna!! det kallar inte jag för den underhållningen man är ute efter!...kan ju knappast vara ensam om det eller?

Nu ska jag se om det är något jag ska plugga på annars så kanske jag slänger in ett inlägg om min andra idol, Karl Gerhard, sveriges största revykung!

har lite bildbrist men fick denna av michelle igår! det är från Midsommar haha!

Tobbe och jag sjunger snappsvisor! haha

Ha en bra dag i blåsiga skåne..vet bara vädret här haha! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0