Singing in the rain!

Ja Ullared var som vanligt roande haha och denna gången var det ju till och med bröllop där!..ska man skratta eller gråta?!, av glädje eller sorg?! haha jadu who know!

Men nu blev det iallafall så att jag råkade nätt och jämt smita in på tuben igen och hur jag kunde komma fram till ett klippa med Gene Kelly där han sjunger Singing in the rain, jadu det kan man ju fråga sig när man ser ut på den klara fina himlen med dom sjungade fåglarna, hur det klippet kunde ligga så närma mitt minne?!, hoppas ni har hörtalas om ironi! hahah....dom fåglarna sjunger tyvärr inte men drunknar gör dom nog snart haha!
Men man får ju försöka se allt positivt så därför tycker jag att detta klippet framför regnet RIKTIGT positivt! Nästan så man själv vill ta på sig kostymen och hatten och bara gå ut och dansa runt i vattenpölarna haha.

Håll till godo mina kära vänner! :)

/ Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0