Perfect life

Äntligen hemma från skolan! har varit ännu en lång dag med massa kärnämen och sånt haha, men stubben och jag har skrattat som f*n ändå haha denna dagen blev det skämt som:

my my = min my!

läraren tog måttet på en soptunna = sicken sopa!

fin du är i håret! - till en lärare som nästan är flint! HAHA

ja ni hör! torrt som i sahara haha men jag hörde att kvinnor innehåller mer vätska än män, så det måste vara därför jag har så torr humor! jag får väl dricka lite vatten kanske haha eller ta något återfuktande hudkräm! haha, jag kan ju alltid fråga stubben om hon har lite kåda man kan använda HAHA



Ja nu har jag iallafall hamnat framför datan och Tvn...ovanligt (host) haha, och här sitter jag och väntar på att alla mina läxor och projekt ska bli klara av sig själva! Tror ni det kommer gå? Who know, God know! haha
jaja jag får väl zappa lite på kanalerna då och se om där finns något halv roande att glo på..oj ;O, nu rullade ARja Sajoma förbi i rutan och sjöng lalala på finladssvenska ^^ HAHA

Ha en fortsatt trevlig eftermiddag, den lilla som är kvar! / Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0