Ny dag, Nya möjligheter!

Godmorgon alla! :D
Hoppas ni har sovit wunderbart...eller vissa kanske precis har somnat efter nattens estrapader ^^^haha!
Men idag är vädret så där halv kasst you know så det blir film och en massa plugg och chatt med en massa underbara vänner...och självklart blir det bloggande! ;)
Sitter faktiskt och kollar runt lite på olika sidor med kläder...är trött på H&M och alla dom vanliga, jag vill ha lite annorlunda kläder som dock passar min smak of cörse! haha så har ni några tips på sidor så kommentera gärna! :)



Förresten igår fick jag ett ryck av att se någon bra gamal serie så jag började faktiskt se den serien, En ängels tålamod! haha med Peter Settman ni vet haha herregud vad kul det var att se den igen! haha snacka om nostalgi långt ner i knäskålarna haha
Nu ska jag iallafall snart "börja" plugga så smått... men först ett avsnitt till av serien!

Skepp o/ hoj! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: GUEVACCI

yes det hoppas jag me:D

2010-09-26 @ 11:43:49
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0