my heart hurts sometimes

Ja idag har det varit måndag som jag nog tror ni alla vet.., och det betyder att jag har gjort frysmat i skolan och idag fick jag göra schnitzel med klyftpotatis och skysås, mums mums haha riktigt gott! :D
Jag har även idag tagit lite bilder på hur en sådan här dag kan se ut så se och lär!


Såhär kommer varorna in i stora vagnar som sedan ska fylla våra stora kylar...

...sen efter hand som det ställs in i kylarna så måste man pricka av på inköpslistan så man säkert vet att man fått vad man har beställt!

Lite gröna varor!

Sen så gör alla sina olika frysmats rätter! och sen när det ska packas så ser det ut såhär!

Detta är lax och gös med duschess och vitvinsås!

Michelle står och lavar upp mat i kartongerna! :)

Sen för man in kartongerna i denna apparat med även ett lock i tre sekunder och sen är locket fast svetsat!
Denna rätten på bilden är dock sjömansbiff.

Och såhär blir resultatet!

Så då vet ni alla vad jag har för mig på måndagarna haha! och bara ställ frågor om det är något ni undrar :)

Ha en göttans kväll nu! / Tim Lindström


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0