Man får chips av cancer!?

Torsdagen den 8 september 2010!
Skola...skola och åter lite skola haha, idag har jag mått halft bra.. ont i huvudet och halsen fortfarande och kanske lite feber men jag har klarat mig hela dagen och jag har till och med fotograferat lite då och då från hela dagen så tänkte lägga upp dom är senare så får ni se en typisk skoldag med HR 2 där vi har engelska, naturkunskap, svenska och matkultur!..kan väl vara trevligt för er?..Eller?? hahaha

alltså det känns som jag borde plugga på en massa saker men jag vet liksom inte vad!...vi har många projekt som ska vara klara mot jul och man vet liksom inte när man ska börja och när man..orkar haha!
Jaja får väl fråga några vänner, dom kanske vet! Eller nja det måste dom göra!!

snart kommer bilderna upp! kolla dom då! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0