känner mig som en plugg-get, på plugget!

Jag ber så terrible sorry om ursäkt haha för att jag inte har bloggat idag men det var varit skolan och sen en massa massa massa massa massa massa plugg!.. och lite film (A) haha men nu är jag nöjd för att jag har kommit en bit iallafall! Visst är jag Duktig,med stort D:e haha..har ni någon annan åsikt så håll tyst! snälla ni hehe
Jag har dessutom hunnit amatör-rita lite också, jag kanske slänger in en bild här sen!
Jag behöver inte dra upp för er vad jag har gjort idag va?...tror de flesta vet hur en skoldag fungerar både utan och innan haha, eller har jag inte rätt!?

Men mina underbara älskade kära lovely läsare..jag har ett nytt skämt till er ^^ HAHA..som ni måste ha längtat alltså, att ni inte har spruckit av längtan! ;O

-Vad har du gjort med pennan? :O
- Jag har gett den penn-icillin!

HAHAHAHAAHHAHAHA..ibland känner jag mig som Einstein allstå haha, btw tolka det hur ni vill : Smart eller, en sten! haha

Nu ska jag fortsätta att lyssna lite på Zarah Leander och bara gotta mig ;)

Lev Wunderbart my dear frienders!;) / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0