it's raining, it's gray and it's Monday!

Hemskt vad helgerna går fort! ;O, så¨nu är det måndag igen, och det har betytt, FRYSMAT i massor haha, ni fick ju läsa om det förra måndagen då jag gjorde ett inlägg om hur en sådan måndag går till, med bilder till :), så har ni inte sett det så kolla gärna!
Men idag fick jag göra Panbiff med lök, råstekta potatis med purjolök och skysås och frästa grönsaker till det!
Det bliev jätte gott, för jag provade lite hehe....håller vi tyst om! haha


Råstekta potatisstrimlor med purjolök!

Vi hade även hjälp av en praktikant idag som skötte sig exemplariskt! duktigt av han haha, jag vet själv hur jobbiga vi kan vara och helst när jag blir trött och börjar med skämt som,
- Tim hämta locken!!
- jag : så lockande ^^

elr

- fräs dom grönsakerna!
- okej, så fräsigt ;)

elr

- thelise kan inte du ta hand om lapparna?
- Då blir du ju lapplisa ^^ hahah

eller när jag börjar prata turkiska, eller som Mr. Bean...med Teeedy HAHA, och retar Stubbmargit haha...eller när jag skämtar till det om Gun som ska komma till torget för dom ska göra världens största pannbiff....JA mä löög!!!
Eller när jag pratar som äckliga Beeengan ^^ XD HAHA

ja, jag tror ni förstår lite om hur mina vänner får lida sig igenom sin vardag men Tim Lindström haha, men Stubben brukar skratta så hon knappt får luft haha, får nog lugna ner mig lite för jag är defenitivt inte bäst på hjärt o lungräddning haha!!

så nu har ni fått lite skvaller och livsnödvändig information! ^^

Klart slut! Kamrat, T Lindström

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gå in på min blogg och änmäl dig till veckansblogg tävlingen!♥ ♥

--> thinkpiink.blogg.se

2010-09-20 @ 17:59:59
URL: http://thinkpiink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0