inte rätt tidpunkt!

så då var snart tisdagen över, och jag sitter här framför datorn dränkt i en massa projekt som borde påbörjas men som jag inte orkar ta tag i för tillfället!..är så sa*ans trött...gick liksom från 9,50 - 17,00 men lunch klockan 11,00 som man ska hålla sig på tills man kommer hem!, det kan man ju diskutera om det är så hälsosamt??

jaja jag är egentligen inte på så vidare värst gott humör idag heller, men man får ju göra det bästa av situationen så jag ska sätta igång lite Zarah Leander och ta en dusch och sen bara sitta och bara finnas! haha..och kanske plugga lite lite lite.....men troligen inte haha!

Ja min dag har förresten bestått av en massa kärnämnen som ni alla har och även historia och matkultur därtill!

Det var allt jag hade för stunden, och det var nog allt för idag men jag skriver igen imorgon så ni får hålla er lite till tåls haha men den som väntar på något gott väntar ju aldrig för länge! ;)

Ha en skön kväll eller morgon!?, det beroror på hur ni jobbar! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0