helluu again!

så nu är klockan 08,48 och jag och Linnea " Stubbmargit" sitter i bliblioteket och datoriserar och dödar lite tid innan lektionerna börjar 9,40!!
Idag går jag bara till tjugo i två, wohoo riktigt gött! så jag har bara engelska där vi ska redovisa våran dröm semester och sen har vi naturkunskap och till sist svenska!
Matkulturen slipper vi idag för vår grupp är redan klara med det vi håller på med! Göttans!

så nu ska jag sitta och glo på en röd stol med järn ben och samtidigt underhålla Stubbmargit med min hesa och hostande röst....men jag vill tillägga att mitt hår blev makalöst bra idag ^^ haha, bara så ni vet!

Detta var allt för stunden! / Tim Lindström, 08,53, datorbänken, biblioteket!
Lev lugnt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0