Godnatt!

Så då var denna dagen över och förkylningen har väl endå blivit lite bättre men har fortfarande en irriterande hals och täpp näsa! Men jag åker till skolan imorgon iallafall så får jag väl se hur det blir..
Just nu är jag allmänt seg och depp så ska nog snart gå och lägga mig, så får man hoppas man är bättre till mods imorgon!


Så såg den platsen ut där jag tillbringade mesta delen av dagen!! haha

Min morgon dag kommer bestå av engelska, naturkunskap, svenska och matkultur! kan nog bli rätt så lugn endå och på matkulturen ska vi vara i grupper och min grupp ska titta på dokumentären, Landet brunsås och sedan ställa frågor från den filmen som klassen ska svara på!

Det var allt för denna dagen hoppas dessutom några av er läste det jag skrev om Karl Gerhard här inunder!

Ha en skön natt alla, hörs imorgon!/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag läste om han! :D

2010-09-09 @ 10:08:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0