Godnatt Everyhopa

Så då var den älskvärda helgen snart över..fast den precis började..känns helt kasst faktiskt för jag känner inte alls för skolan! Men man får väl bita i det sura äpplet och tänka att snart är det helg igen :)
Imorogn börjar jag iallafall inte förens tjugo i tio så det är skönt och så blir det att stå i köket hela dagen och göra frysmat..halv kul om ni frågar mig hehe!

Men nu känner jag att ögonlocken har tryckt på hissplan: entre, så det är nog snart dags att lägga sig haha så ni får ha en underbar natt alla mina läsare! Och hoppas ni får en bra start på den nya veckan :)


Godnatt Everyhopa! / Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: frida

vill du bli veckans blogg? läs mina regler på min blogg, väljer ut några bloggar på onsdag, sen är det upp till dina besökare att rösta på din blogg :)

2010-09-27 @ 09:29:01
URL: http://fmbs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0