Fruktansvärt!

Alltså sorry sorry för att jag inte har bloggaliserat idag! ;) men jag har ju som sagt varit i skolan och idag har vi haft produktionsdag och det betyder att vi jobbar i restaurangen! och ja visst, självklart, vi var fem som kom när vi brukar vara nio!! tror ni kan räkna ut att det blev kaos...
Jag tyckte endå att jag lyckades rätt så bra med mina förrätter med han jag samarbetade med som var på dessert failade tyvärr stort och blev i stort sett inte klar så det utbröt panik, när maten inte kom ut!! ska det vara så svårt att jobba lite effektivt?? :O
aja efter lite utbrott och lite känlsa av pinsamhet och massa trötthet så var vi klara och då var det bara att byta om och slänga sig på den låånga gröna fulsnygga bussen för att go to my dear home and SLAPPA!! haha

och sorry att jag behöver göra er besvikna med att jag inte har något nytt skämt :/...hann liksom inte idag XD haha..blev nog mer tyvärr svordomar så som...KYSS MIG DÄR RYGGEN BYTER NAMN! haha det dades nog sådär 111 gånger haha


Sähär såg iallafall en av förrätterna ut! det var Skalldjursfylld kronärtskocka med örter! :) 

Vi hörs snart kompisar ^^ haha
See you SOON in the MOONlight! / Tim Lindström
 

Kommentarer
Postat av: Tanya

Tack!

Skulle uppskatta de som fan! :D

Ska jag skicka någon bild till dig eller vill du plocka ut en själv på min blogg??

Kramar / Tanya

2010-09-30 @ 20:19:04
URL: http://finest.se/tanyatemiz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0