Feeest!

Hallå everyhopa!
Hinner tyvärr inte skriva mkt idag och jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat på några antal timmar...typ ett dygn haha men jag har haft fullt upp och nu ikväll ska jag dra på fest hos en klasskompis och en massa annat trevligt folk! :D...är riktigt festsugen nu alltså!
Men det kan hända att jag lägger upp lite imorgon om de här dagarna som ni fattas information om mitt liv haha...så ni inte halkar efter liksom ;)



....varför ska det regna hela tiden?!

Men nu är man fest klädd och taggad och ska snart dra men om ni söker mig under kvällen så smsa eller ring!

Ha en underbar fredagskväll!, för det ska Mr. Tim Lindström ha! :D See you later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0