en redigt grann uppdukning

Dagarna går fort, om man säger så! Men idag tänker jag inte beklaga mig för att jag inte har bloggat på ett tag för man har ju ett liv utanför här också..där ALLT händer som ni föstår, men nu när jag väl sitter här så gör jag så klart några inlägg om vad som har hänt mig!...men till alla er som läser: Den som vanätar på något gott väntar aldrig för länge! ;)

Men här kommer något som jag egentligen skulle ha lagt in i onsdags men, tiden tog tag i något annat haha!
Tänkte att ni kunde tycka det var trevligt att se hur en riktigt fin dukning kan se ut! Så jag tog några bilder på det bordet som jag och Thelise skulle servera på och så här såg det ut!


Såhär såg det ut under tiden vi dukade upp det...


Ett kuvert..


Såhär blev då resultatet, med tända ljus och smör och kuvertbröd till alla!

Då har ni fått se en redigt grann uppdukning haha, kanske någon har inspirerats lite? :)

Fler inlägg kommer garanterat att komma under denna Val söndag den 19 September 2010!
See you later, everyhopa ;)

/ Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0