comeback!

Ojojoj jag har inte bloggat nu på några dagar och det beror på att jag har haft gäster här hela helgen och varit allmänt upptagen! Men oj vad trevligt jag har haft det! skit skoj! vi har ätit gott druckit gott och kört anden i glaset!
Igår fick jag faktiskt kontakt med Zarah Leander, tro det den som vill!
Jag ställde fråger som när dog du? och det blev 1981 = rätt, och vad hette din man? Arne = rätt och sen så sa hon att vi skulle vara släkt långt tillbaka! och att jag sjöng bra och att jag i höst skulle träffa Mattias Enn som skulle hjälpa mig att bli artist, jag skulle bli känd inom nästa år sa hon också!

Hon sa även åt mig att hon tyckte jag skulle åka till Häradshammar där hon bodde för att se på midnatt! som då engligt henne är ett poträtt av henne som betydde mycket för henne! så om någon vet något om ett sådant porträtt säg gärna till mig! :)
Hon skulle även fortsätta vara vid min sida och hon sa att vi hade lika ungdom, och samma vilja!

Jag frågade även om hon ville säga något om åren i tyskand men det blev ett nej!
Hennes favorit låt var Wunderbar, så jag satte igång den på cd-spelaren och då frågade vi om hon log och det blev ett ja! och jag frågade om jag skulle sjunga med och även det blev ett ja! så jag tog tag för full hals och hon tyckte att jag sjöng mycket bra och att jag skulle uppträda med hennes låtar!

Hon sa även att vi båda visste vad vi ville!

Detta var något så enormt för mig så det går inte att beskriva och mer än hälften där ute kommer inte tro på mig men jag vet vad jag har upplevt och det är något som kommer finnas med mig genom hela livet!
Att jag har fått chansen att komunicera med min största idol genom andlighet är något så fantastiskt och jag kommer följa hennes råd och tro på det!

58b367

Så nu får ni tro vad ni vill men så är det!

Lev Wunderbarrrrt! / Tim Lindström



Kommentarer
Postat av: janne

Helt underbart att läsa, man får ju rysningar! Får jag citera dig på min blogg? Ska försöka ta reda på det med "midnatt", finns så många porträtt av henne. Själv har jag två originalmålningar som jag fått Zarah´s sekreterare! Ha det bäst Tim/MVH Janne

2010-09-06 @ 21:53:25
URL: http://zarahleander.blogg.se/
Postat av: Jerry

Jag gillar Zarah. Kul att läsa om dina upplevelser. Bevara dem i hjärtat. Allt gott!

2010-09-07 @ 15:31:16
URL: http://jerbaz.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0