Back on track!

Sorry att jag inte har bloggat nu på ett tag men har mått allmänt kasst och kände inte alls för det!..
Men nu kan ni ju få reda på vad jag har gjort hehe!

Igår så var jag på Espresso House med Linnea och Michelle och vi fikade lite och skulle plugga men det blev inte plugg överhuvudtaget haha! så vi drog till nya IKEA istället!..SHIT vad fint det har blivit, där har Kamprad verkligen lyckats!...fast det tog ju ett tag att lära sig att hitta där haha, tog no 5 minuter innan vi hittade ingången bara XD hahhaa

Vi åt även där och sen tog vi bussen hem och precis när man ska hem så börjar det såklart regna! så man blev ju dygnsur..
Men jag kan verkligen älska den känslan när man redan är dygnsur och ändå inte kan göra något så man kan bara strunta i allt och bara finnas! Så himla skön känsa :D, tror nog flera håller med mig!

Här kommer ett par bilder ifrån dagen!


Linnea!

Jag!

Michelle!


Där har ni lite bilder ^^ haha gillar den sista här på IKEA, fatta snyggt alltså!

Återkommer snart med inormation om idag!

See you soon! / Tim Lindström

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0