Anden i glaset!

Ni kommer aldrig tro mig!
Jag och några vänner har ikväll spelat anden i glaset, ni vet då man ska få andlig kontakt så att glaset rör sig!
Det fungerade :O...fy fan asså alla fick en chock..jag menar det VERKLIGEN!!!! ingen kunde höra frågan men svaret fick vi!!!
Jag ställde frågan vad heter jag?..och jodå glaset gick till T...I...M, fatta jag blev helt stum ögonen tårades!
Och ludde ställde frågan vad hans farfar hette och jodå det blev helt rätt :O...ingen annan visste hans namn!
Jag frågade också om min mormor var hos mig...och JA, det var hon!
Fattar ni vad jag har varit med om :O!?! tro vad ni vill men jag garanterar er! ingen puttade glaset!

Vi fick även fram att det var en man, 68 år född 1353 och död i tyfus!

Jag lovar er glaset drogs över hela bordet! så häftigt men samtidigt helt sjukt! :O

Ni kan aldrig förstå om ni inte får vara med om det! så är det bara!

Ha en underbar natt!/ Tim Lindström

Kommentarer
Postat av: Anonym

men ååå det var ju någon som gjorde det

2010-09-04 @ 12:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0